Segíthetünk? +36 (70) 383 5027

Gyakori kérdések

A Hellojáték Webáruházat úgy alakítottuk ki, hogy a lehető legegyszerűbb legyen játékaink között barangolni, válogatni és rendelést leadni. Előfordul azonban, hogy pár kérdés mégis felmerül a szülők fejében, ezért oldalra gyűjtöttük össze a leggyakrabban felmerülő kérdéseket. Reméljük a sorok között te is megtalálod a választ, amit keresel.


 

A TERMÉKEKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Kinéztem egy játékot, és az lenne a kérdésem, hogy biztosan van-e készleten belőle? 

Minden olyan termékünk van készleten, amivel a honlapunkon találkozhatsz, ritka esetekben azonban előfordulhat, hogy egyszerre többen rendelik le ugyanazt a játékot, és nem tudunk mindenkit kiszolgálni. Ilyenkor természetesen azonnal értesítünk.

Hogyan választhatom ki, hogy az adott játékból milyen színűt szeretnék? 

A termékek oldalain található fényképek tájékoztató jellegűek! Amennyiben olyan játékot választottál, amiből többféle változat is létezik, és konkrét elképzelésed van, akkor kérjük, a rendelés feladásakor a „Megjegyzés” rovatba írd bele milyen színű, fajtájú, festésű vagy méretű változatát szeretnéd. 

További információra lenne szükségem a kiszemelt játékkal kapcsolatban. Kihez fordulhatok?

Keress nyugodtan telefonon a +36 70 383 50 27 (H-P: 9-17h között) vagy emailben (info@hellojatek.hu), segítünk!

Nem működik a megrendelt játék, mit tegyek?

Ha ilyen probléma állna fent, akkor keress bennünket bátran telefonon +36 70 383 50 27 (H-P: 9-17h között) vagy emailben (info@hellojatek.hu) és segítünk! Amennyiben van készleten az adott játékból, küldünk helyette egy másikat vagy ha szeretnéd, természetesen tudsz új játékot is választani.. A csomagolást és a számlát kérjük, mindenképp őrizd meg.


 

A RENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről. Érvényes így a rendelésem?

A rendelések feladása után mindenkinek automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha nem látod a beérkező levelek között, akkor érdemes megnézni a SPAM („Kéretlen levelek”) mappában is. Amennyiben ott sem találod, lehet rosszul írtad az e-mail címed, vagy egyéb probléma áll fent. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@hellojatek.hu e-mail címünkön vagy az alábbi telefonszámunkon: +36 70 383 50 27.

Nem tudok belépni az e-mail címemmel és jelszavammal. Mit tegyek?

Ilyen esetekben kérjük, ellenőrizd, hogy helyesen adtad-e meg ezeket az adatokat. Amennyiben biztos vagy az e-mail címedben, akkor érdemes jelszó emlékeztetőt kérned. Ha azonban így sem sikerül belépned, akkor írj nekünk bátran ( info@hellojatek.hu ) .

Rendeléskor hogyan tudom érvényesíteni a kuponom?

A kuponokat a választott termékek kosárba helyezése után, a rendelés feladásánál lehet érvényesíteni.


 

KISZÁLLÍTÁSSAL ÉS FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

 

Van lehetőségem a csomagom személyesen átvenni?

Sajnos személyes átvételre nincs lehetőség

Utólag módosítanék a kiszállítás módján. Van erre lehetőség?

Amennyiben még nem került feladásra a csomagod, természetesen tudjuk módosítani a kiszállítás módját. Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@hellojatek.hu e-mail címünkön vagy az alábbi telefonszámunkon: +36 70 383 50 77.
 

Egymás után két rendelést is leadtam. Esetleg összevonhatóak?

Amennyiben  az első rendelésed már feladásra került, nem tudjuk összevonni a két csomagot. Ha azonban még nem adtuk fel a csomagodat, kérjük jelezd felénk, hogy szeretnéd azokat összevonni. A legjobb, ha ezt a második rendelés feladásakor a „Megjegyzés” rovatba írod be. Amennyiben ez nem lehetséges, kérlek írj nekünk a info@hellojatek.hu e-mail címre.

Mennyibe kerül a szállítás?

  • Kiszállítás GLS Futárszolgálattal: 1690 Ft
  • Kiszállítás GLS Csomagpontra: 1290 Ft
  • Ha utánvéttel szeretnél fizetni, akkor az utánvét kezelési költsége 30000 Ft alatti rendelésnél + 300 Ft

30.000 Ft felett a szállítás ingyenes!

 

Milyen fizetési módok közül választhatok?

 Rendeléskor az alábbi fizetési módok közül választhatsz:

  • Utánvét  (készpénzes vagy bankkártyás fizetéssel)
  • Biztonságos online fizetés a OTP Bank rendszerén belül

 

A futárnál is fizethetek bankkártyával?

Igen! Az utánvét összegét így a csomag átvételekor, bankkártyával is ki tudod fizetni a futárnál lévő mobilterminálon keresztül (ráadásul ezt nem is szükséges nekünk előre jelezned). A GLS Csomagpontoknál készpénzzel, illetve a pontok nagy részén bankkártyával is lehet fizetni.

Mikorra várható a csomagom?

Ha regisztráltál már, és rendelés előtt bejelentkezel a www.hellojatek.hu oldalon, akkor nyomon tudod követni a csomagod útját. A csomag feladásának napján e-mailben értesítünk a kiszállításról. Ebben a levélben benne lesz a csomagszám is, amit így akár a GLS Futárszolgálat oldalán is nyomon tudsz követni. 


Kérhetek esti kiszállítást?

Igen! A GLS Futárszolgálatnál már elérhető a rugalmas kézbesítés, aminek köszönhetően a futár a csomag kiszállításához több lehetőséget is megad.  A csomagfeladáskor küldött e-mailes értesítő tartalmazza majd a csomag minden fontosabb adatait és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét, ahol kérheted a kézbesítést munkaidőn túl (17.00 és 20.00 óra között). Fontos, hogy ez viszont csak GLS depóvárosokban érvényes!

Szombati kiszállításra van lehetőség?

Sajnos egyelőre nincs.